Agencja social media nastawiona jest przede wszystkim na tworzenie wizerunku oraz promowanie firmy w mediach społecznościowych. Ze względu na szybki i łatwy dostęp do informacji z całego świata odpowiednio wypromowana firma ma szansę zdobyć klientów z całego świata, jeśli wyróżni się czymś na tle innych i zdoła pozyskać sympatię klientów.

Poza tworzeniem wizerunku firmy agencje mogą również prowadzić konkury i tworzyć dla nich osobne platformy, zajmować się kontaktem z klientami, zbierać ich uwagi i opinie. Prowadzi kampanie reklamowe i PR. Dzięki współpracy z agencją firma ma lepsze rozeznanie w potrzebach i gustach klientów, wie jak powinna działać, aby zyskać ich uznanie oraz jest doskonale widoczna w internecie. Dostęp do podstawowych danych i internetowego sklepu, ciekawe notatki na blogu, galeria produktów czy informacje o promocjach to rzeczy, które zachęcają potencjalnych klientów do zapoznania się z ofertą jakiejś marki.

Firma prowadząca działalność międzynarodową powinna posiadać strony i profile przetłumaczone na język obcy, czego również może dokonać agencja zajmująca się social media. Pozwoli to na znaczne poszerzenie grona konsumentów, wzrost dochodów i rozwój firmy, a zarazem dzięki współpracy z agencją zachowana zostanie stała polityka firmy i dobry kontakt z już istniejącymi klientami.

Należy pamiętać, że prowadzenie firmowej strony może również odbić się negatywnie na wizerunku firmy w przypadku potknięcia czy wpadki. Nie wszyscy mają takie szczęście jak Paul Stenson, właściciel The White Moose Café, któremu negatywne recenzje wegan pomogły zdobyć mięsożernych klientów i sympatyków na całym świecie.

Wiele agencji social media oferuje również usługi kojarzone typowo z agencjami public relations. Dzięki temu możliwe jest spójne budowanie wizerunku i promowanie firmy w świecie rzeczywistym i wirtualnym oraz kontakt z różnymi grupami odbiorców. Pomaga to również w budowaniu sprawnej komunikacji między firmą a jej pracownikami, inwestorami i otoczeniem.

agencja social media

Kategorie: Agencja

0 Komentarzy

Dodaj komentarz